Úvodní strana » Služby » Pult centrální ochrany PCO

Pult centrální ochrany PCO

V rámci rozšíření a zkvalitnění bezpečnostních služeb nabízíme i velice efektivní bezpečnostní službu v oblasti pultu centralizované ochrany. PCO je specializované pracoviště, které zajišťuje neustálé propojení s Vašimi hlídanými prostory. Zájmový objekt je střežen podle požadavků zákazníka 24 hodin denně.

V případě pokusu o bezpečnostní incident se zásahová skupina dostaví na místo vyhlášení poplachu v nejkratším čase. Při využití služeb naší společnosti máte jistotu, že v případě narušení objektu (např. rozbitá výloha nebo vypáčené dveře), nezůstane Váš objekt bez následného zajištění fyzickou ostrahou do Vašeho příjezdu.

Jedná se o režimové specializované pracoviště, které prostřednictvím službu konajících operátorů vyhodnocuje přijaté zprávy z Vašeho objektu 24 hodin denně a stanoveným způsobem na ně reaguje.


 

    • Aplikace Jablotron

    • Monitoring

    • Střežení

  • Fyzická osoba

    • Aplikace Jablotron

    • 85,-

    • Monitoring

    • 150,-

    • Střežení

    • 470,-

  • Právnické osoby do 30 smyček

    • Aplikace Jablotron

    • 85,-

    • Monitoring

    • 150,- až 250,-

    • Střežení

    • 750,-

  • Právnické osoby nad 30 smyček

    • Aplikace Jablotron

    • --

    • Monitoring

    • dle cenové nabídky

    • Střežení

    • dle cenové nabídky

*Uvedené ceny jsou bez DPH 21%

Typy služeb

MONITORING

  • Informace jsou přeneseny na PCO a vyhodnoceny operátorem, který Vámi určenou kontaktní osobu kontaktuje a informuje ji o stavu Vašeho objektu. (poplach, únik vody, požár, výpadek elektrické sítě apod.)

STŘEŽENÍ

  • Informace z EZS jsou přenášeny na PCO, kde jsou vyhodnoceny operátorem. V případě narušení objektu je vyslána zásahová hlídka, která objekt zkontroluje a v případě fyzického narušení zajistí ostrahu objektu až do Vašeho příjezdu, popřípadě Policie ČR.

Výkon bezpečnostní služby se skládá z:

  • přijetí signálu na PCO o narušení objektu
  • výjezdu zásahové skupiny na napadený objekt a posouzení stavu
  • informace zákazníka o narušení objektu (dle vytvořené směrnice se zákazníkem)